გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ირმა პაქსაშვილი 01034002012
საგანი: ინგლისური ენა
სწავლების საფეხური / კლასი: დაწყებითი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 27 მოსწავლე
გაკვეთილის თემა: Parts of  the body
გაკვეთილის მიზანი: გაკვეთილის  ბოლოს მოსწავლეები ისწავლიან სხეულის ნაწილებს და შეძლებენ მათ გამოყენებას.

აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი, მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)
1
აქტივობა 1.

მოსწავლეებს ვთხოვ გაიხსენონ და გასცენ პასუხები კითხვებს:

  რომელი სხეულის ნაწილების გახსენებას შეძლებენ.
  ვთხოვ ჩამოთვალონ უკე ნასწავლი სხეულის ნაწილები.
. ვთხოვ შეასრულონ წინასწარ მომზადებული სავარჯიშო უკვე ნასწავლი სხეულის ნაწილების გამოყენებით.

ამ აქტივობის მიზანია: გონებრივი იერიშით განვაწყო მოსწავლეები ახალი ინფორმაციის მისაღებად

გონებრივი იერიში (Brain storming)
საერთო საკლასო
სამუშო რვეული,
მაგნიტური დაფა,

(10 წთ.)
2
აქტივობა 2.

მოსწავლეებს პროექტორის საშუალებით ეკრანზე  ვაჩვენებ
პრეზენტაცია
ადამიანის სხეულს სადაც ნასწავლ სხეულის ნაწილებთან ერთად დამატებულია ახალი სხეულის ნაწილები

მიზანი: გავუჩინო მოსწავლეებს ინტერესი თავად შექმნან საიტი.
დემონსტრირების მეთოდი
საერთო საკლასო
სამუშო რვეული,
მაგნიტური დაფა, პროექტორი,
კომპიუტერი ,დინამიკები,დისკი
(10 წთ.)
3
აქტივობა 3.

მასალის განმტკიცება:  მოსწავლეებს მოვასმენინებ მოსასმენ დავალებას,რის პარალელურადაც ავსებენ სავარჯიშოს და ამოიცნობენ სხეულის ნაწილებს

მიზანი: რამდენად სწორად შეძლეს ვებ.გვერდის შექმნა.


მუშაობა მთელ კლასთან

( 15 წთ.)
4
აქტივობა 4. 

საშინაო დავალების ჩანიშვნა და მოსწავლეთა შეფასება.
მოსწავლეებს ვთხოვ თვალი გადაავლონ საშინაო დავალებას და შეკითხვების არსებობის შემთხვევაში კლასშივე დასვან კითხვები.

მიზანი:
ყურადღების კონცენტრაცია.


მუშაობა მთელ კლასთან

(10წთ.)


გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
Iუცხ.დაწყ.(I)1.
სტანდარტით განსაზღვრული მცირე ზომის ტექსტების მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება.     
Iუცხ.დაწყ.(I).2.
სიტყვების, წინადადებებისა და ტექსტების გარკვევით და შესაბამისი ინტონაციისა თუ მახვილების დაცვით  წარმოთქმა.
Iუცხ.დაწყ.(I).3.
ნაცნობ თემატიკაზე მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა, ნაცნობი თემატიკის გარშემო საუბარი.
Iუცხ.დაწყ.(I).10.
მასწავლებლის დახმარებით სწავლის პროცესზე დაფიქრება, საკუთარი წინსვლის ხელშეწყობა და სწავლის პროცესის წარმართვასა და გაუმჯობესებაში აქტიურად მონაწილეობა.
Iუცხ.დაწყ.(I).11. 
სწავლის ხელშემწყობი  სტრატეგიებისა და სხვადასხვა ტიპის საგანმანათლებლო რესურსების (ბეჭდვითი და მულტიმედია რესურსების, ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების) გააზრებულად გამოყენება.

შეფასება: მოსწავლეთა შეფასება ხდება განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების საფუძველზე.
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
                  თან ერთვის


დანართი
მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები
კრიტერიუმი
დაბალი 1-4
საშუალო 5-6
კარგი 7-9
საუკეთესო 10
გავლილი მასალის გახსენება
ნაკლებად ახსოვთ გავლილი მასალა
ახსოვთ, მაგრამ სრულფასოვნად  არა
ნაკლებად ამომწურავია პასუხები

ამომწურავად და სრულფასოვნად ახსოვთ გავლილი მასალა
გაკვეთილზე ჩართულობა
ნაკლებად არის ჩართული
ჩართულია, მაგრამ არასრულფასოვნად

გაკვთილზე არის ჩართული, მაგრამ ზოგჯერ არ არის დამაკმაყოფილებელი მისი პასუხები
ჩართულობა არის სრულფასოვანი
დავალებასთან შესაბამისობა
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას
მიჰყვება ინსტუქციათაგან მხოლოდ ზოგიერთს
მიჰყვება ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ ზედაპირულად

ყველა ინსტრუქცია გათვალისწინებულია, დავალება სრულყოფილად არის შესრულებული

ისტ-ის საშუალებების გამოყენება
ვერ იყენებს
იყენებს, მაგრამ არა გააზრებულად
იყენებს, მაგრამ არა სრულყოფილად
იყენებს სრულფასოვნად

ხელმოწერა: ი.პაქსაშვილი
თარიღი: 12 ივლისი  2018 წელი


No comments:

Post a Comment